Iklan Berkesan

Iklan Memainkan Peranan Penting Untuk Mempromosi & Memberi Tahu Pelanggan Tentang Produk Atau Servis Yang Kita Jual

Penyampaian/Content Yang Hebat Di Tambah Dengan Testimoni & Review Positif Dari Pelanggan Akan Memberi Keyakinan Kepada Pelanggan Untuk Membeli Produk Atau Melanggan Servis Kita

Tetapi Tahukah Anda, Walau Sehebat Manapun Iklan Yang Anda Buat Tetapi Jika Tidak Sampai Kepada Pelanggan Yang Tepat & Betul….  Iklan Tersebut Akan Sia-Sia & Tidak Berhasil!!!

ADAKAH IKLAN YANG ANDA  BUAT  SAMPAI KEPADA PELANGGAN YANG BETUL???

Ini Adalah Point Penting Yang Harus Anda Ambil Berat Apabila Membuat Iklan.

Contoh:-  Anda Membuat Iklan Supplement Kencing Manis  Yang Amat Berkesan Merawat Kencing Manis. Tetapi Iklan  Yang Anda Buat Sampai Kepada Mereka Yang Tidak Mempunyai Penyakiy Kencing Manis Atau Mereka Yang Mempunyai Penyakit Yang  Lain!!! Sudah Tentulah Iklan Tersebut Tidak Di Endahkan & Tidak Memberi Hasil Kerana Ianya Sampai Kepada  Prospek Pelanggan Yang Salah (Ini Yang Terjadi, Pelawat Mencecah Puluhan Ribu Ke Media Sosial Anda Tetapi Tiada Call Atau Pertanyaan 😊)

Iklan Yang Anda Buat, Harus Sampai Kepada Pelanggan Yang Betul (Pelanggan Yang Benar-Benar Sedang Mencari Atau Mahukan Produk Anda), Barulah Iklan Tersebut Berhasil & Akan Berlaku Pertanyaan & Permintaan!!!

Bagaimanakah Caranya Untuk Anda Memastikam Iklan Anda Sampai Kepada Pelanggan Yang Betul, Tepat & Berkualiti??

SEO Adalah Salah Satu Strategi Pemasaran Paling Berkesan & Mampu Memastikan Iklan Anda  Sampai Kepada Pelamggan Yang Betul  Tepat & Seterusnya Menukar Pelanggan Tersebut Kepada Pelanggan Yang Bekualiti & Berpotensi Tinggi Untuk Membeli Produk Atau Melanggan Servis Anda!!

Ali Google Mencari Ubat Kencing Manis. Ali Adalah Pelanggan Yang Berpotensi Tinggi Kerana Ali Benar-Benar Mahu Mencari Ubat Untuk Merawat Kencing Manisnya. Melalui SEO, Ali Menjumpai Iklan Supplement Kencing Manis Tersebut!!!

NAK TAHU LEBIH LANJUT TENTANG SEO YANG MAMPU MEMBAWA PELANGGAN YANG BETUL/BERKUALITI &  BARU SETIAP HARI KEPADA BISNES ANDA SECARA PERCUMA…KLIK ICON DI BAWAH!!!

servis marketing online malaysia

Tel: 013-8289426

http://www.wasap.my/+60198289426/servisseo:

senarai iklan google malaysia 2018

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started